Американські медики склали рейтинг десяти найбільш небезпечних чинників, які можуть негативно позначитися на здоров'ї офісних працівників.
На їх думку, особливу небезпеку представляє малорухливий характер офісної роботи, внаслідок чого різко підвищується ризик захворіти ожирінням. Аби цього уникнути, лікарі радять хоч би дві години в день гуляти пішки.
Крім того, із-за тривалого сидячого положення у людини може виникнути тромбоз ніг і легенів, причиною якого служить уповільнення кровотоку. При цьому просвіти судин заповнюються згустками крові, що перешкоджають нормальному кровообігу. У запущеному вигляді тромбоз може привести до інфаркту і інсульту.
Офісні працівники також часто страждають від головних болів. За словами американських медиків, мігрень може бути викликана набряком шийних м'язів, а також мерехтінням флуоресцентних ламп.
Відсутність фізичних навантажень і часте недосипання може привести до непереборної сонливості на робочому місці. В цьому випадку лікарі радять частіше бувати на повітрі раніше лягати спати.
У офісних працівників дуже високий ризик захворювання так званим синдромом "тунельного зап'ястного каналу". Ця хвороба є одній з форм артриту грон рук, що викликається довгою роботою за комп'ютером.
Американські медики радять якомога більше приділити уваги організації свого робочого місця, оскільки незручна поза, викликана неергономічним розміщенням крісла, столу і монітора, приведе до напруги м'язів спини, шиї плечей. У результаті в кінці робочого дня чоловік фізично втомиться більше, ніж відпрацьований зміну шахтар.
"Не забувайте хоч би раз на півроку мити клавіатуру, мишку і стіл!", - говорять медики, попереджаючи про інфекційні і вірусні небезпеки. Саме у клавіатурі і мишці з часом скупчується величезна кількість хвороботворних мікроорганізмів.
Ще один чинник риски для офісних працівників – необхідність практично всі вісім годинників робочого дня дивитися в монітор. Лікарі попереджають, що відсутність відпочинку для очей може привести до значного зниження гостроти зору.
Інколи в офісі необхідно пересунути меблі або переставити устаткування. В цьому випадку необхідно перш за все правильно оцінити свої можливості, аби не пошкодити спину.
Американські лікарі також радять раз на добу робити вологе прибирання офісу, аби зменшити вміст пилу в повітрі, яка не лише шкодить органам дихання, але і є переносником мікробів.
|